En önskan om att vara äldre och visare

Nudel är väldigt förvirrad ibland.
Vi hade en konversation angående ålder, minns inte exakt vad det handlade om, men han skulle räkna ut hur långt han hade till 30. Hans slutsats var att han var 28 år gammal och skulle fylla 29 i år. Jag försökte få honom att inse att han räknat fel, eftersom han är 8 år äldre än mig och jag är 20 (för er som inte är så haj på matte så innebär det att han är 27 men ska fylla 28 i år). Jag vet inte om jag lyckades övertyga honom, men egentligen så borde han ju ha litat på mig (för vem är hellre ett år äldre än vad dom egentligen är, speciellt om dom börjar närma sig 30?).







Kommentarer
Postat av: Camilla

I sinom tid så kanske vi gör det, men för tillfället har vi inga planer på att rekrytera fler.



Haha, tack för tipset, det kommer testas väldigt, väldigt snart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0